piątek, 15 listopada 2013

Najlepsi produceni oprawek do okularów

W poprzednim poście przedstawiłem wam informacje na temat jak prawidłowo dobrać oprawki do naszej twarzy. Mając już ten temat za sobą, zamierzam przedstawić wam najlepszych producentów oprawek, którzy oferują produkt wysokiej, jakości.  Obecnie okulary nie są tylko narzędziem służącym do korekcji wzroku, ale wyznaczają one także trendy mody. Z szerokiej oferty oprawek, możemy znaleźć je w praktycznie każdym kolorze jak i kształcie. Wielu producentów zgadza się na wykonywanie prywatnych zleceń, jeżeli macie wymyśloną własną kompozycję. Częstym materiałem, wykorzystywanym przy produkcji oprawek, jest plastik, metal oraz z płyt. Plastikowe oprawy do okularów nie są polecane przez fachowym producentów. Nie są one wytrzymałem i bardzo mogą się połamać. Mimo ich atrakcyjnej ceny, nie polecam kupowania ich ze względu na trwałość. Bardzo znanymi producentami oprawek są HQ Optik, DekOptica oraz wcześniej wspominany Bodyych. Ja jak i moi znajomi korzystaliśmy z usług tej ostatniej firmy. Firma jest przez nas sprawdzona i godna polecenia. Produkcja oprawek okularowych odbywa się tam na narzędziach wysokiej, jakości z Niemczech, które wykonywane są na specjalnych płytach Mazzucchelli. Producent oferuje oprawki wysokiej, jakości oraz wytrzymałości, który jest w stanie sprostać nawet naszym prywatnym projektom. Mój kolega udał się do twórcy, który posiada duże doświadczenie, i stworzył bez problemu jego własny projekt. Oczywiście zapłacił tutaj trochę więcej pieniędzy niż za zwyczajny zakup, jednakże, zostały wykonane prawidłowo oraz dobrze dobrane do kształtów jego twarzy. Bodyych.com oferuje tanie oprawki do okularów, które są bardzo wytrzymałe. Zajrzyj do jego kolekcji na stronie i sam zobacz piękne wzory, jakie tworzy.  Jeżeli korzystaliście z usług tej firmy lub innej, to napiszcie, jakie posiadacie opinie. Jeśli macie też zdjęcia swoich oprawek, które wyróżniają się wyglądem z pośród zwyczajnych, to także je pokażcie. Ja poniżej wstawiam zdjęcie wyjątkowej oprawki mojego kolegi, która została stworzona przez producenta według projektu mojego kolegi. 
Model okularów wykonany według projektu mojego kolegii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz